zondag 26 juni 2022

Weer thuis

 Vorige week vrijdag, na de lunch in Ouroux,
lieten we de Morvan achter ons, om in twee dagen,
naar huis te rijden.
Op zaterdag zagen we de borden Waterloo dat leek ons 
 wel een goed moment om te stoppen. 

We vonden een terras in de schaduw
en toen onze lunch kwam
begon een bandje allerlei
 nummers van Abba te spelen 
o.a. ....... juist Waterloo.


Het was gezellig.

Eenmaal thuis begint het gewone leven weer.
De tuin en het pad hadden groot onderhoud nodig.


De border in de achtertuin
kon nog wat wat planten gebruiken.


Dus op woensdag naar
een tuinderij in Ter Aar gereden.

Daar vlakbij staat een leuk theehuis
de Sfeerstal  met pluktuin
 daar nog maar weer de 
lunch gebruikt
 het was tenslotte onze laatste vakantiedag.






Donderdagochtend zat ik om 7.00 uur weer achter de computer.
Pff volle mailbox voorlopig hoef ik me niet te vervelen.

In de middag naar mijn werk 
voor mijn 25 jarig werkjubileum
(8 maanden later.)


Maar dat mocht de pret niet drukken.
Leuke middag gehad met veel collega's 
en de bijhorende speech.


Heerlijk verwend met mooie bloemen, cadeautjes en 
een mooie cadeaubon van een quiltwinkel in Amsterdam.

Mijn collega's weten waar ik van hou. 

Fijne quiltweek. 




6 opmerkingen:

  1. De vakantie is weer ten einde. Ook wel weer fijn om thuis te zijn natuurlijk.
    Alleen die tuin.... het onkruid groeit gewoon door, dus veel werk.
    Maar naar het tuincentrum gaan is geen straf.
    Nu nog veel mails beantwoorden, maar vooral ook lekker nagenieten en naar Amsterdam om lapjes te kopen van de bon die je hebt gekregen.
    Vijventwintig ergens werken is zeker wel een mooi kado waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zit het er al weer snel op, maar je bent vast heerlijk uitgerust....8 maanden te laat je jubileum feestje? Door Corona of waren ze je vergeten? Dat is bij ons op het werk héél normaal dus ik kijk daar niet van op.....
    In ieder geval is je feestje nu gevierd en leuk dat je collega's zo'n passend cadeau hebben bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Yvonne corona was in dit geval de boosdoener. Amc deed er als zkh lang over om met grote groepen bijelkaar te mogen zijn, toen kwam mijn vakantie en het was prima om op mijn 1e werkdag te borrelen. Even bijpraten met iedereen.

      Verwijderen
  3. Vakantie is leuk, maar met een tuin heb je bij thuiskomst veel werk. Gefeliciteerd met jouw jubileum. Wat in het vat zit ... Mijn jubileum viel samen met het opheffen van mijn afdeling, was heel dubbel. En nu shoppen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk vakantie te vieren, maar bij thuiskomst is er altijd veel te doen, vooral in de tuin. Wat leuk, het vieren van je 25 jarig jubileum op je werk, heerlijk op je eerste werkdag na de vakantie, kun je lekker langzaamaan er weer inkomen. Groetjes 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vakantie is heerlijk, genieten andere omgeving.
    Thuiskomen is altijd fijn, tuin op regel en alles in gewone doen..
    Werk her vat, en zo je jubileum gevierd
    Gefeliciteerd. Quilt bon dat word leuk winkelen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen