vrijdag 10 juni 2022

Vakantie in de Morvan (2)

"Vakantie vieren",  wordt vaak gezegd en dat klopt, we genieten iedere dag dat we hier zijn. Gewoon van de kleine dingen.

Het weer ziet niet erg mee maar daar komt vast verandering in. Maar als het zo hard regent en donker wordt dat de lamp aan moet 



dan is het ook prima weer om aan een kerst quilt te werken.

Drie van de vijf cadeautjes zijn klaar. 


De Queen Kay is ook mee en op de vlinder na is het weird bird blok ook af.


Tussendoor worden er molentjes gemaakt. 



Maar er is concurrentie van een heerlijk dik boek dat ik mocht lenen. Een ruime 800 bladzijden om in weg te zakken. Goed voor je spierballen.


Ik houd ervan.

Maar we komen ook wel eens uit het huis hoor.
Boodschappen doen, ergens eten, ons traditionele kaarsje branden in een kerk voor onze dierbaren.



Of we wandelen rondom het huis.
Koeien zijn blijkbaar geen wandelaars gewend. Ik voelde me erg bekeken. 😊





Kijk nu.
We krijgen een blauwe lucht. 



Ik hoop dat jullie dat ook snel zullen zien.



5 opmerkingen:

  1. Nou, hier schijnt het zonnetje ook hoor. We krijgen ook een mooi weekend.
    Leuk dat je aan een kerstquilt bezig bent. Daar moet je ook op tijd aan beginnen om het af te krijgen met de kerst.
    Grappig die koeien. Ze zoeken bescherming bij elkaar omdat er van "die enge" wandelaars aan komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig met de lamp bij het raam prutsen aan je handwerk, heerlijk kan regen dan zijn. Gelukkig is het ook droog en kun je wat ondernemen. Gezellige plaatjes bezoeken en natuurlijk een bezoekje aan de plaatselijke kerkjes. Lekker genieten. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet van je foto's uit de Morvan !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het weer is opgeknapt, dat wandelt een stuk prettiger nietwaar? Gelukkig vermaken wij ons ook op regendagen prima met onze hobby, ik hoop je man ook met iets dat hij leuk vindt tijdens wat mindere dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat jullie genieten van de vakantie, vooral nu het weer wat beter is geworden. Maar ook fijn dat je je vermaakt met je hobby. Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen