zondag 19 april 2020

Lapjes voor de Fleur

Zo leuk
Van de week lag er een envelop op de mat.
Mm, had ik nog wat besteld?

Nee hoor, zomaar van Wilma
"Lapjes voor je Fleur"
schreef ze. 
Dat is lieve post.


Tja, dan ga je meteen aan de slag.

Omdat het thema "kind" is
en ik al speelgoed,
sprookjes en
boeken verwerkt heb,
bedacht ik ineens 
kinderliedjes.


Slaap kindje slaap,

en

Poesje mauw

Deze twee kon ik weer 
aan de andere blokken naaien.

Daarmee komt het totaal op 
5 rijen die aan elkaar zitten.


Nog twee rijen te gaan
of wel nog 5 en half blokje.


Fijne quiltweek

5 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend lief dat je zo'n cadeautje krijgt, erg lieve lapjes! En wat een leuke blokken heb je erbij gemaakt. Toch maar eens van de week een nieuwe post voor mijn blog schrijven, heb inmiddels al veel af. Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief dat je zomaar schattige lapjes krijgt. Daar heb je weer leuke blokjes van gemaakt.
    Kreeg destijds ook zoveel leuke lapjes voor mijn hartjesquilt.
    Je schiet al lekker op met de blokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve lapjes heb je gekregen. Het wordt een heel verhaal zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens leuke post. Mooie lapjes zitten er in Fleur. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen