zondag 8 maart 2020

We Fleuren voort

Helaas was het een week met minder uren om te patchen
ook die weken zijn er wel eens.
Maar niet getreurd er is toch wat gefleurd.


Zoals ik verleden week al schreef 
is het needle turnen van de cirkels
redelijk eenvoudig en dus
goed te doen op een avond met weinig uren.

Twee nieuwe cirkels 
en het konijn dat ik verleden week
vergeten was te posten.

Verder heb ik me gestort op 
het maken van Flying Geese
Er komen twee grote blokken
 met zeker 10 rijen van drie
en dan nog een half blok.

Het eerste blok is bijna klaar.
9 rijen aan elkaar.

Ook kon ik weer hexablommen 
in het trommeltje stoppen.


Met de 6 van vorige week
maakt dat ik over de helft ben.

Eens kijken of ik van de week 
de eerste bloemen kan
appliqueren.

Fijne quiltweek



8 opmerkingen:

  1. Prachtig Fleur blokken gemaakt.
    Mooie kleuren
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al een aardige stapel hoor. Ja zo gaat dat bij iedereen denk ik de ene week iets meer en de andere week wat minder. Gewoon stug doorgaan en dan komt 't vanzelf goed.




    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks dat je weinig tijd had, heb je veel gedaan! Prachtige blokjes en hexa-blommen. Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks weinig tijd, ben je al aardig opgeschoten. Wordt mooi. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "Niet getreurd, toch wat gefleurd".... het is een leuke zinspeling.
    Fijn als je hoe dan ook altijd nog wat tijd vindt om wat steekjes te doen ter ontspanning.
    Zier er zo leuk uit, en je hebt toch best veel gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige cirkels heb je gemaakt en leuke plaatjes in de flying geese. Toch een mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer goed je best gedaan zeg, mooie dingen weer gemaakt............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen