zondag 20 oktober 2019

Almost Amish sew-a-long


Al een paar jaar volg ik het blog van Humble quilts
Lori de Jarnatt doet soms sew-a-longs of quilt swaps.

Deze keer was het thema voor de sew-a-long
Almost Amish.



We kregen de eerste opdracht 9 september 
om je stoffen klaar te leggen.

Ehmm oké, dat was dus shoppen geblazen.
Dit werd mijn keuze.


Bij thuiskomst viel me op dat ik me 
onbewust had laten leiden door mijn shirt 😀

De eerste opdracht was redelijk snel klaar 
maar later bleek dat er nog wat bijgesneden moest worden.



De tweede week


de 3e week werden de 4 patches aan elkaar gezet.
gaat natuurlijk geheid een keer fout. 🙈


dit is de bedoeling


dan een beetje spelen met de lay-out, hoe gaat het worden?

En het eind resultaat staat boven aan de pagina.

Nu nog quilten maar nu nog niet.

Dit was een leuk tussendoortje 
maar ik heb een missie

Laatste rij DJ.

Fijne quiltweek.


11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke (shirt)kleuren-combinatie! Wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het mooi geworden. Grappig dat je shirt de kleurkeuze bepaalde. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, ook al aan de tussendoortjes :-)
    Leuk geworden, ben gek op Amisch quiltjes met die effen stofjes.
    Grappig dat je je liet leiden door je shirt met de stofkeuze, maar mooi!
    Veel succes met quilten t.z.t.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat trek je volgende keer aan bij het shoppen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig dat je shirt je onbedoeld inspireerde qua kleuren. Leuk zo'n tussendoor projectje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your little "Almost Amish" quilt top! Very pretty colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very lovely version and I like the inspiration fabric too.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. That is so funny that you made a quilt to match your shirt!
    It is very pretty!

    BeantwoordenVerwijderen