woensdag 24 juli 2019

Vakantie voorbereiden.



Morgen gaat de vakantie beginnen.
DH en ik gaan samen naar Italië, Umbrië.
Ongeveer 1600 km rijden.
Daar willen we drie dagen over doen
dan is het fijn om
onderweg wat te patchen.

Dat betekent; werk voorbereiden.

Er mag wel weer een polakster 
gemaakt worden.
Nog maar een in bruin tinten.
De kleur voor de middencirkel kiezen, 
tekenen, knippen en het is klaar voor de reis.





We hebben voor 2 weken een huisje gehuurd dus is er
ook gelegenheid om ter plaatse lekker te quilten.
Om enigszins maat te houden heb ik besloten
deze mand te vullen en dat is het.




DH vind dat ik niet zo moeilijk moet doen.
Gewoon een koffer pakken. 🙈
Maar je moet in je leven ook wel 

een uitdaging hebben, niet waar ? 😂

Wat gaat er nog meer mee ?
Twee blokken van Jo's Floral Album.




Traditiegetrouw mag  Dear Jane weer mee.
De stoffen voor een stuk of
10 blokken zijn uitgezocht.


Meteen maar weer de bak opruimen.
Goed bezig !!


Volgende klusje.
Rijgen van de lijnen voor
een applicatieblok.
Dat helpt me om straks alles goed
te positioneren en aan elkaar te zetten.


Het behoort niet tot de leukste quiltklusjes 
maar is wel voor het goede doel. 
En buiten in het zonnetje prima te doen.

En dan is alles voorbereid.
Het is verleidelijk om nog meer
mee te nemen maar als 
ik dit allemaal af heb, mag ik al
blij zijn.


De mand staat al klaar, dienblad mee op schoot in de auto.
Nu de koffer nog.
Kleding uitzoeken enz. niet het leukste klusje.
Maar niet zeuren ook dit hoort bij het
vakantie gevoel.

Fijne quiltweek.












7 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat bij elkaar zoeken Annemiek. Doe ik ook altijd. Een hele fijne vakantie. Geniet ervan en zet maar veel steekjes. Echt ontspannen!
    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk om naar Italië te reizen met de auto, kun je lekker veel meenemen om te handwerken. En ik zag op de kaart net naast Umbrië ligt Civita di Bagnoregio, geweldig mooi, ben er een aantal weken ook geweest. Vind het supermooi, Italië!!!
    Je voorbereide blokken zullen vast erg mooi worden, succes en geniet er lekker van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie geniet ervan.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, je hebt zoveel quiltspullen meegenomen, dat er geen tijd over blijft om Italië te bekijken :-)
    Wens je een hele fijne vakantie met veel rust, steekjes maken en mooie dingen bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om quiltwerkjes voor te bereiden voor je vakantie, lekker steekjes zetten kan overal toch. Fijne vakantie hoor.......liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo Annemiek, jij komt de vakantie wel door. Beter te veel mee dan te weinig! Mooie combi weer voor de Polakster. Een hele fijne vakantie. Italië, ook al weer zo'n heerlijk land. Geniet ervan.🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk he die voorbereidingen bahhhh die gewone koffer maar quiltspulletjes inpakken maar je mij ook happy mee. Zelfs voor in het vliegtuig had ik applicatie bij me, zo'n speciaal vliegtuigschaartje superhandig, maar das in de auto niet nodig. Zelf doe ik het ook met een dienblad erbij.
    Fijne vakantie en ik hoop dat je vanuit daar ook je avonturen blogt.

    BeantwoordenVerwijderen