zondag 18 maart 2018

Bloem bloem

De afgelopen weken was het heel druk op mijn werk waardoor ik geen puf had om 's avonds nog te patchen. Gelukkig is dat weer voorbij en gaan we weer over in de normale modus. Maar al met al toch nog vier bloemen gemaakt voor de BOM Bring me flowers.




Vandaag blijf ik maar lekker binnen en ga verder met het voorbereiden van de volgende bloemen dan kan ik die 's avonds fijn in elkaar zetten.






Verder wens ik jullie allen een gezellige week toe.
Annemiek


10 opmerkingen:

  1. Jouw blommen zijn weer leuk Annemiek! Ik bereid ook altijd graag voor om dan later makkelijk even een paar steekjes te zetten. Vanmiddag ga ik naar de musical Anatevka. Fijne zondag!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op wat leuk wat zal je een gezellige middag hebben. Al die leuke liedjes. Veel plezier

      Verwijderen
  2. Wat een vrolijke bloemen. Een leuke positieve kleurkeuze. Wordt vast, als ook de randen er om heen komen, een prachtig geheel. Jij ook een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echte voorjaars en zomerbloemen, waar je vrolijk van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige bloemen Annemiek, zo lekker vrolijk!!!
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te zien wat je allemaal maakt ! Heel leuk dat je ook aan de Polak quilt begonnen bent. Daar ben ik ook mee bezig. Wat hebben we toch een leuke hobby !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke bloemen blokken.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer prachtige bloemen=blokken gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen